موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-02فرهنگي

گالری نقش قلم، میزبان نمایشگاه نقاشی


گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و گالری نقش خانه اش میزبان تعداد 50 اثر از مهسا الوندی است که با استفاده از تکنیک های رنگ و روغن، مداد رنگ، آبرنگ، قهوه و عسل خلق شده اند.

- ایسنا/اصفهان گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و گالری نقش خانه اش میزبان تعداد 50 اثر از مهسا الوندی است که با استفاده از تکنیک های رنگ و روغن، مداد رنگ، آبرنگ، قهوه و عسل خلق شده اند.

مهسا الوندی، هنرمند و برگزارکننده این نمایشگاه، به ایسنا گفت: نمایشگاهی که در گالری نقش قلم برپاشده، اولین نمایشگاه انفرادی من است و در آن حدود 50 نقاشی ارائه شده که همگی آن ها را در مدت 8 سال سابقه فعالیت هنریِ خود ترسیم کرده ام.

او با اشاره به اینکه به علت تعدد موضوعات حاضر در نمایشگاه، عنوان خاصی برای این نمایشگاه انتخاب نکرده است، اظهار کرد: مادربزرگ، اسب های آزاد، گلدان فرانسوی، گل های رز قرمز، برخی از موضوعات آثار نمایش داده شده در نمایشگاه هستند.

این هنرمند جوان که پیش از این نیز در مسابقات نقاشی ایران و چین مقام چهارم را کسب کرده است، در خصوص تکنیک آثار ارائه شده در نمایشگاه خود بیان کرد: نقاشی های ارائه شده با استفاده از تکنیک های آبرنگ، قهوه و عسل، رنگ وروغن و مداد رنگ خلق شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری نقش قلم، میزبان نمایشگاه نقاشی

گالری نقش قلم، میزبان نمایشگاه نقاشی