مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-01اقتصادي

شرط کمیته امداد خراسان جنوبی برای ایجاد 7 هزار و 600 شغل


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از هدف گذاری 7 هزار و 600 اشتغال در استان توسط این نهاد به شرط همکاری بانک های عامل در سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به همراه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در بازدید از دو شعبه بانک ملی و یک شعبه بانک صادرات بیرجند به مناسبت روز بانکداری اسلامی با هدف تکریم بانک ها از تعامل این بنگاه های اقتصادی در راستای ارائه تسهیلات به نیازمندان قدردانی کرد.

وی در این بازدید گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی اقتصادی خانواده ها همه ساله تلاش می کند که با جلب و جذب همکاری ارزشمند بانک ها بتواند به افراد جویای شغل مبالغی را به عنوان سرمایه اولیه ایجاد اشتغال پرداخت کند که در سال جاری 14 بانک عامل در استان در این کار بزرگ مشارکت دارند.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در تعالیم اسلامی همواره یکی از کارهای خیر که از لحاظ ارزش با پرداخت صدقه مقایسه شده و ارزش بالاتر برای آن بیان شده وام قرض الحسنه است این وام ها سرمایه پاکی بوده که موجب خیر و برکت در ابتدای کار نیازمندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط کمیته امداد خراسان جنوبی برای ایجاد 7 هزار و 600 شغل

شرط کمیته امداد خراسان جنوبی برای ایجاد 7 هزار و 600 شغل