مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-10اجتماعي

پرونده اسکان مسافران تابستانی در مدارس کرمانشاه بسته شد


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ثبت اقامت بالغ بر 83 هزار نفر روز در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان در تابستان امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ثبت اقامت بالغ بر 83 هزار نفر روز در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان در تابستان امسال خبر داد.

فردین یاوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بسته شدن پرونده اسکان تابستانی در مدارس کرمانشاه، گفت: تابستان امسال 83 هزار و 384 نفر روز پذیرش در خانه های معلم و مدارس استان به ثبت رسیده که بخش قابل توجهی از این میزان به اسکان زوار اربعین اختصاص داشته است.

یاوری با بیان اینکه از ابتدای تابستان امسال 10 هزار و 389 خانوار مهمان خانه های معلم و مدارس استان کرمانشاه شدند، گفت: تابستان امسال 7893 خانوار فرهنگی و 2496 خانوار غیرفرهنگی مهمان مجموعه آموزش و پرورش استان شدند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تابستان امسال 144 مدرسه با 871 کلاس درس، سه خانه معلم شهر کرمانشاه با ظرفیت 500 تخت آماده اسکان زوار اربعین و مسافران تابستانی استان شده بودند، گفت: در مجموع 320 نفر از عوامل اجرایی درگیر اسکان فرهنگیان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اسکان مسافران تابستانی در مدارس کرمانشاه بسته شد

پرونده اسکان مسافران تابستانی در مدارس کرمانشاه بسته شد