مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-28اقتصادي

حال و روز ناخوش قلعه رییسی


مردم شهر قلعه رییسی از کمبود امکانات شهری و وضعیت پارک ها ناراضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، تامین امکانات شهر نشینی و زیرساخت های شهری نیازمند حمایت و توجه به شهرداری ها و دهیاری ها به خصوص در مناطق محروم کشور است.

  شهر قلعه رییسی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از شهرهای محروم و دور افتاده کشور است که شهرداری آن در سال 1381 تاسیس شد و با دست خالی توانست در سالیان اخیز خدمات مختلفی را به مردم ارائه دهد.

در سال 1394 پارک ساحلی شهرداری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد این پارک با اعتباری قریب به 7 میلیارد ریال با تامین امکانات مناسب افتتاح شد و در همان سالهای اولیه افتتاحی مردم توانستند از این پارک استفاده کنند.

نبود اعتبارات و کمبود امکانات سبب شد تا در سالهای اخیر این فضای سبز و پارک در شهر گسترش که پیدا نکند بلکه کم کم تخریب شود.

چمن مورد استفاده بوستان کنار دادگستری که روزی مورد استفاده خانواده ها قرار می گرفت و هر شب به خصوص در فصل تابستان میزبان خانواده ها بود روز به روز رو به زردی و خرابی گرایید.

این شب ها وقتی سری به دو بوستان سطح شهر بزنیم و یا سری به پارک شهدای گمنام قلعه رییسی بزنیم متوجه می شویم که شهر نیازمند توجه بیش از پیش به پارک و فضای سبز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز ناخوش قلعه رییسی

حال و روز ناخوش قلعه رییسی