مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-24حوادث

18 سارق در گنبدکاووس دستگیر شدند


جانشین انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان گنبدکاووس 18 سارق دستگیر شدند که این سارقان به 43 فقره سرقت اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سرهنگ نادعلی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در گنبد کاووس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده و هماهنگی با مراجع قضایی،موفق شدند 18 سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه آنان را دستگیر کنند.

جانشین انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، چاره ای جزء اعتراف نداشتند و به 43 فقره انواع سرقت ازجمله سرقت منزل، کابل برق، محتویات داخل خودرو، سرقت خودرو و موتورسیکلت وسرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 سارق در گنبدکاووس دستگیر شدند

18 سارق در گنبدکاووس دستگیر شدند