مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-13ورزشي

رییس هیأت جودو مازندران انتخاب شد


با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو و با رای اعضای مجمع انتخابات هیأت جودو استان، «علیرضا خانی الموتی»به عنوان رییس هیات جودو مازندران انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پیش از ظهر امروز با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، باقری نماینده وزارت ورزش در مجامع انتخاباتی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای مجمع، انتخابات ریاست هیأت جودو مازندران برگزار شد و علیرضا خانی الموتی با کسب 27 رای از 27 رای ماخوذه، توانست به عنوان رییس هیأت جودو استان مازندران انتخاب شود.

محمدعلی بای یکی از سه کاندیدای این مجمع پیش از شروع مجمع انصراف داد و علیرضا مرزبان دیگر کاندیدای این مجمع بود که در جلسه غیبت داشت.

* جودو باید به صورت همگانی دیده شود علی رجبی در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان مازندران اظهار کرد: کارها باید در راستی و صداقت باشد؛ باید تلاش کنید که اثر گذار باشید.

رجبی افزود: باید راه متفاوت تری در جودو انجام و این ورزش باید به صورت همگانی دیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه باید ورزش در مناطق آسیب پذیر برنامه ریزی شود، افزود: برنامه های جدید و استفاده از فکرهای نو باید مد نظر هیأت جودو استان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت جودو مازندران انتخاب شد

رییس هیأت جودو مازندران انتخاب شد