مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-09بين الملل

آخرین مغز سالم در آمریکا؛ چه کسی استارلینک را در کریمه خاموش کرد؟


یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که مالک شرکت «اسپیس ایکس» پارسال قبل از قطع ماهواره «استارلینک» در کریمه که باعث دفع حمله اوکراین شد، با یکی از دیپلمات های ارشد مسکو مشورت کرده بود! - یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که مالک شرکت اسپیس ایکس پارسال قبل از قطع ماهواره استارلینک در کریمه که باعث دفع حمله اوکراین شد، با یکی از دیپلمات های ارشد مسکو مشورت کرده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد که ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس ایکس قبل از تصمیم به قطع کردن ماهواره اینترنتی استارلینک در کریمه که به خنثی شدن حمله اوکراین به این شبه جزیره منجر شد، با آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا صحبت کرده بود! این روزنامه آمریکایی درباره تصمیم ماسک برای قطع کردن پوشش ماهواره ای استارلینک به منظور جلوگیری از حمله شهپادهای اوکراینی به ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه واقع در سواستوپول ، جزییات بیشتری منتشر کرد.

اتفاقاتی که در آن برهه رخ داد، در کتاب زندگی نامه میلیاردر آمریکایی که والتر ایساکسون، مورخ آمریکایی آن را نگاشته، توضیح داده شده است.

ایساکسون در کتابش نوشته است که همزمان با آماده سازی نیروهای کی یف برای حمله، ماسک با آنتونوف حرف زد و او نیز به ماسک گفت که حمله به کریمه که بعد از همه پرسی سال 2014،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مغز سالم در آمریکا؛ چه کسی استارلینک را در کریمه خاموش کرد؟

آخرین مغز سالم در آمریکا؛ چه کسی استارلینک را در کریمه خاموش کرد؟