مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:352023-08-24ورزشي

رکورد جهانی حب درویش؛ 637 ضربه تنیس با پا به جای راکت!


با حمایت گروه صنعتی آذربایجان-افخمی؛ برای نخستین بار در ورزش دنیا ، یک بازیکن حرفه ای فوتبال با پا به جای راکت ، به مصاف تنیسور حرفه ای رفت و بیش از یکساعت به بازی تنیس پرداخت تا حدنصابی جدید ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ عصر امروز در زمین تنیس هتل اسپیناس پالاس تهران ، مهدی حب درویش رکورد دار روپایی جهان با انواع توپ در کتاب گینس، و رییس کمیته روپایی و مهارتهای فردی و نمایشی ایران، رکوردی جدید به نام خود ثبت کرد.

حب درویش این بار مقابل امیرحسین بادی ملی پوش تنیس ایران که دو هفته قبل به همراه تیم ملی با قهرمانی در دسته سوم دیویس کاپ، به سطح دوم صعود کرد، قرار گرفت و ضربات او را به جای راکت، با پا برگرداند.

این برنامه تماشایی با حمایت گروه صنعتی آذربایجان - افخمی اولین تولیدکننده دستگاه های تمام اتوماتیک نانوایی برگزار شد.

حاج ناصر افخمی مدیر عامل گروه صنعتی آذربایجان -افخمی که مخترع این دستگاه است در کنار مهندس علیرضا اکبرنیا عضو هیات مدیره گروه صنعتی آذربایجان-افخمی و مدیر عامل هولدینگ بین المللی آرشیت آرم (architarm) شاهد این رویداد بودند.

  مهدی حب درویش در این مسابقه که از ساعت شش عصر آغاز شد، در مدت یکساعت 637 بار توپ تنیس را با پاهای خود به صورت سالم از روی تور عبور داد، تا حدنصابی منحصر بفرد به نام خود ثبت نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جهانی حب درویش؛ 637 ضربه تنیس با پا به جای راکت!

رکورد جهانی حب درویش؛ 637 ضربه تنیس با پا به جای راکت!