مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-18اجتماعي

سال تحصیلی جدید با 152 کلاس درس نوساز برای دانش آموزان مازندران آغاز می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: 152 کلاس جدید با ظرفیت نزدیک به چهار هزار دانش آموز و زیربنای حدود 24 هزار متر مربع از ابتدای سال تحصیلی جدید به زیرساخت های آموزشی مازندران اضافه می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: 152 کلاس جدید با ظرفیت نزدیک به چهار هزار دانش آموز و زیربنای حدود 24 هزار متر مربع از ابتدای سال تحصیلی جدید به زیرساخت های آموزشی مازندران اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مهدی استادیان ساروی اظهار کرد: از هفته دولت تا آغاز سال تحصیلی جدید مجموعا 28 پروژه آموزشی شامل سالن های ورزشی، کانون، پژوهش سرا و مدرسه در نقاط مختلف استان گشایش یافته و به بهره برداری رسیده که با آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان قابل استفاده است.

وی با بیان این که برای اجرای این پروژه ها 2 هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار صرف شد، افزود: علاوه بر تکمیل و رساندن این پروژه ها به آغاز سال تحصیلی جدید، اقدامات متعددی در زمینه بهسازی و نوسازی مدارس استان نیز انجام شد که شامل طرح شهید عجمیان و شاداب سازی مدارس، تعمیر سرویس های بهداشتی، آسفالت برخی مدارس و استانداردسازی سامانه گرمایشی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی جدید با 152 کلاس درس نوساز برای دانش آموزان مازندران آغاز می شود

سال تحصیلی جدید با 152 کلاس درس نوساز برای دانش آموزان مازندران آغاز می شود