مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-28سياسي

اجمالی/نماینده سمنان: 90 درصد منابع آبی کشور در بخش کشاورزی هدر می رود


نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: 90 درصد منابع آبی کشور در بخش کشاورزی و به صورت غرقابی در زمین های کشاورزی هدر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح دفتر کارگزاری بازار تبادل آب در سمنان که با حضور معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت های متعددی در حوزه تأمین آب در استان سمنان انجام شده است و اجرای طرح بازار آب یکی از این طرح ها محسوب می شود.

وی گفت: استان سمنان به شدت دچار تنش آبی است و 80 درصد انرژی ما در طول دوره سه ساله نمایندگی نیز برای تأمین آب آشامیدنی در مرکز استان سمنان و سایر شهرها و مدیریت بهینه منابع آبی صرف شده است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور کل در کشور مدیریت منابع آبی به خوبی صورت نمی گیرد، گفت: 90 درصد منابع آبی کشور در بخش کشاورزی و به صورت غرقابی در زمین های کشاورزی هدر می رود و از این رو به وزارت نیرو تذکرات لازم در صحن مجلس شورای اسلامی نیز داده شده است تا کار در این حوزه بهینه شود.

گلرو تصریح کرد: اگر وزارت نیرو می خواهد تا اقتدار ملی به خوبی تضمین شود، باید با دوری از منازعات قومی و قبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/نماینده سمنان: 90 درصد منابع آبی کشور در بخش کشاورزی هدر می رود

اجمالی/نماینده سمنان: 90 درصد منابع آبی کشور در بخش کشاورزی هدر می رود