مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-13سياسي

بدری: حیات خلوت مدیران رانتی در صندوق ذخیره فرهنگیان باید پایان یابد


نماینده اردبیل در مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: به حیات خلوت مدیران رانتی در صندوق ذخیره فرهنگیان پایان دهید.

- با گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، صدیف بدری نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نشست علنی چهارشنبه 22 شهریورماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در خصوص پنج هزار میلیارد بدهکاری دولت به صندق ذخیره فرهنگیان، عنوان کرد: براساس ماده 75 قانون برنامه ششم توسعه باید معادل واریزی فرهنگیان به حساب صندوق ذخیره فرهنگیان را سالانه به صندوق پرداخت کرد، اما دولت در طول چند سال گذشته از این بابت بدهکار است، لذا از رییس جمهور خواستارم دستور فرمایند سازمان برنامه و بودجه در اسرع وقت به وظیفه خود عمل کند.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان از سرمایه فرهنگیان شکل گرفته است، اما متأسفانه تمامی مدیران در این صندوق در ادوار مختلف به صورت رانتی و سفارشی انتخاب می شوند، لذا خواهشمندم به حیات خلوت صندوق ذخیره فرهنگیان پایان دهید.

اخیرا با دستور کتبی رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رییس هیئت امناء به مدیرعامل صندوق ذخیره، حمید باقرنژاد معاون برنامه ریزی و توسعه موسسه به دلیل اضافه کاری غیرمتعارف و دریافت 412 میلیون اضافه کار در 11 ماه از سمت خود برکنار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدری: حیات خلوت مدیران رانتی در صندوق ذخیره فرهنگیان باید پایان یابد

بدری: حیات خلوت مدیران رانتی در صندوق ذخیره فرهنگیان باید پایان یابد