مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 04:002023-08-27اقتصادي

همکاری مشترک محققان ایرانی و خارجی برای ساخت موسیقی کوانتومی


محقق ایرانی با مشارکت محققان و مهندسانی از کشورهای دیگر در حال اجرای پروژه موسیقی کوانتومی هستند و امید دارند که با ایجاد ارتباط بین موسیقی و فیزیک کوانتومی بتوانند تا سال 2025 ژانر موسیقی کوانتومی را در دسترس عموم قرار دهند.

- محقق ایرانی با مشارکت محققان و مهندسانی از کشورهای دیگر در حال اجرای پروژه موسیقی کوانتومی هستند و امید دارند که با ایجاد ارتباط بین موسیقی و فیزیک کوانتومی بتوانند تا سال 2025 ژانر موسیقی کوانتومی را در دسترس عموم قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احتمالاً اصطلاحاتی مانند فیزیک کوانتومی، مکانیک کوانتومی و محاسبات کوانتومی را شنیده اید، اما آیا از موسیقی کوانتومی آگاه هستید؟ این اصطلاح نسبتاً جدید است، اما محبوبیت آن در حال افزایش است و احتمالاً می تواند بر آینده موسیقی تأثیر بگذارد.

دقیقا موسیقی کوانتومی چیست؟ بیژن نوروز، فیزیکدان کوانتومی، مهندس آکوستیک و الکتروآکوستیک، موسیقیدان، نوازنده و مدیر یکی از شرکت های استارت آپی فعال در حوزه موسیقی علمی و نجومی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موسیقی کوانتومی گفت: برای تعریف موسیقی کوانتومی، ممکن است درک موضوع اصلی آن یعنی فیزیک کوانتومی که نظریه های مربوط به ماده در سطوح اتمی یا زیراتمی را توصیف می کنند، مفید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک محققان ایرانی و خارجی برای ساخت موسیقی کوانتومی

همکاری مشترک محققان ایرانی و خارجی برای ساخت موسیقی کوانتومی