مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-26اجتماعي

قابلیت پذیرش بیش از 95 هزار خودرو در پارکینگ های مرزی خوزستان


با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای زوار، پارکینگ شلمچه ظرفیت بیش از 60 هزار خودرو و پارکینگ چذابه نیز ظرفیت پذیرش بیش از 35 هزار خودرو را دارند.

- اهواز - رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای زوار، پارکینگ شلمچه ظرفیت بیش از 60 هزار خودرو و پارکینگ چذابه نیز ظرفیت پذیرش بیش از 35 هزار خودرو را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید رحیمی بعد از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ترافیک در پنج مبادی ورود به استان خوزستان به سمت مرزهای شلمچه و چذابه عادی و روان است.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی برای ایمنی در مسیرها انجام شده است، افزود: در زمینه راه ها، احصاء و آشکارسازی نقاط حادثه خیز و همچنین خط کشی شبکه معابر در مبادی ورودی استان خوزستان انجام شده است.

سرهنگ رحیمی به پیش بینی های انجام شده برای ایجاد پارکینگ خودرویی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، پارکینگ مرز شلمچه ظرفیت بیش از 60 هزار خودرو و پارکینگ مرز چذابه نیز ظرفیت پذیرش بیش از 35 هزار خودرو را دارند، بنابراین تاکید می شود زائران، خودروهای خود را در پارکینگ ها قرار دهند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به اینکه ورود زائران به پایانه های مرزی استان در حال افزایش است، سطح معابر باید ظرفیت پذیرش خودروها را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت پذیرش بیش از 95 هزار خودرو در پارکینگ های مرزی خوزستان

قابلیت پذیرش بیش از 95 هزار خودرو در پارکینگ های مرزی خوزستان