مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13بين الملل

ادعای افشاگر درباره رشوه سیا به محققانش برای مخفی کردن منشاء کرونا


یک افشاگر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا ادعا کرده این نهاد به شش تحلیلگر خود پیشنهادات مالی داده تا نتیجه گیری شان مبنی بر این که کرونا احتمالاً از آزمایشگاهی در شهر ووهان چین نشت کرده را تغییر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک افشاگر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) سه شنبه ادعاهایی را علیه سیا در ارتباط با تحقیقات در خصوص منشاء کووید-19 مطرح کرد.

  کمیته فرعی همه گیری کرونا و کمیته منتخب دائمی اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد اعضا شهادت یک افشاگر سیا را شنیدند که ادعا کرد سیا به شش تحلیلگر مشوق های پولی قابل توجهی پیشنهاد داد تا موضع خود درباره منشاء کووید-19 را تغییر دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه آمریکایی نیوزویک ، کمیته فرعی مجلس نمایندگان در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: افشاگر که یک افسر ارشد بسیار معتبر سیا معرفی می شود، ادعا می کند که از هفت عضو تیم سیا که وظیفه تجزیه و تحلیل منشاء کووید-19 را برعهده داشتند، شش مامور به این نتیجه رسیدند که ویروس احتمالاً از آزمایشگاهی در ووهان چین منشاء گرفته است.

اما ادعا شده سیا بعد مشوق های مالی به شش نفر از کارشناسان درگیر در تحقیقات پیشنهاد داده تا نتیجه گیری خود را به منشاء انتقال از حیوان به انسان تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای افشاگر درباره رشوه سیا به محققانش برای مخفی کردن منشاء کرونا

ادعای افشاگر درباره رشوه سیا به محققانش برای مخفی کردن منشاء کرونا