مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-12سياسي

توصیه نخعی به افرادی که باعث شادی دشمن می شوند


نماینده نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: به افرادی که با سخنان نسنجیده و اتخاذ مواضع مقابل نظام، باعث شادی دشمنان می شوند، توصیه می کنم با اصلاح مواضع قبلی خود به دامان پر مهر ملت و کشور برگردند.

- نماینده نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: به افرادی که با سخنان نسنجیده و اتخاذ مواضع مقابل نظام، باعث شادی دشمنان می شوند، توصیه می کنم با اصلاح مواضع قبلی خود به دامان پر مهر ملت و کشور برگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با هزاران نفر از مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفت: دیروز روز بسیار خاطره انگیز و مهمی برای مردم استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بود.

وی ادامه داد: از ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب تشکر می کنم که مردم این دو استان مرزنشین را به حضور پذیرفتند و در صحبت های ارزشمندشان، مردم را مورد لطف و محبت قرار دادند.

مثل همیشه رهنمودهای ایشان بسیار راهگشا بود به خصوص نکاتی که در خصوص دشمن شناسی، اهمیت وحدت و اجتناب از تفرقه فرمودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افرادی که مورد لطف و عنایت نظام بودند، بعضا با سخنان نسنجیده و اتخاذ مواضع مقابل نظام، باعث شادی دشمنان شده و با سوءاستفاده از سعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نخعی به افرادی که باعث شادی دشمن می شوند

توصیه نخعی به افرادی که باعث شادی دشمن می شوند