مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:452023-09-10سياسي

مرکز آموزش تعاون زنجان یکی از 4 مرکز ملی کشور در زمینه آموزش است


رییس اداره توسعه و آموزش تعاون سازمان تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه مرکز آموزش تعاون زنجان یکی از چهار مرکز ملی کشور در زمینه آموزش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صمد باقری، رییس اداره توسعه و آموزش تعاون سازمان تعاون روستایی استان زنجان عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز آموزش تعاون زنجان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مرکز تعاون زنجان یکی از چهار مرکز ملی کشور در زمینه آموزش است.

رییس اداره توسعه و آموزش تعاون سازمان تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته قریب به یک هزار نفر در دوره های مختلف این مرکز شرکت کردند، گفت: مریبان برای آموزش به صورت سازمانی انتخاب می شوند، این در حالی است که برای دوره های فنی و تخصصی هم از خبرگان کشاورزی دعوت می شود تا به شرکت کنندگان آموزش های لازم را بدهند.

وی با بیان اینکه برای امسال 25 دوره آموزش تخصصی و عمومی برای 924 فراگیر پیش بینی شده است، گفت: این فراگیران شامل تعاونی های روستایی، کشاورزی، تولید روستایی و تعاونی های زنان روستایی را شامل می شود.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 10 دوره آموزشی برای فراگیران برگزار شده است، ادامه داد: بقیه دوره ها در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش تعاون زنجان یکی از 4 مرکز ملی کشور در زمینه آموزش است

مرکز آموزش تعاون زنجان یکی از 4 مرکز ملی کشور در زمینه آموزش است