مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-31اجتماعي

سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان؛ دیدار با معلمان و دانش آموزان


وزیر آموزش و پرورش با هدف دیدار با مسؤولان استانی، منتخبان مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آموزشی، به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش شامگاه روز گذشته وارد زاهدان شد و در فرودگاه بین المللی این شهر مورد استقبال مسؤولان استانی قرار گرفت.

دیدار با مسؤولان استانی، منتخبان مدیران مدارس و معلمان و منتخبان دانش آموزان، حضور در شورای آموزش و پرورش استان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آموزشی از برنامه های سفر صحرایی به سیستان و بلوچستان است.

صحرایی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این آیین، شهدا را مظهر بارز ولایت مداری، سرسپردگی و مطیع امام و رهبر خویش دانست و اظهار کرد: آنچه امروز بیش از پیش احساس نیاز می شود ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ، بینش و بصیرت انقلابی و روحیه بلند جهادی در بین نسل امروزی است که بتوانند بهتر و بیشتر با اهداف و نقش الگویی شهدا و ایثارگران و رشادت های آنان آشنا شوند.

وی افزود: رسالت سنگین و خطیر دستگاه تعلیم و تربیت در زنده نگه داشتن این امر مهم و استمرار جریان سازی آن می طلبد تا همگان در این مسیر به نحو شایسته و مطلوبی طی طریق نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان؛ دیدار با معلمان و دانش آموزان

سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان؛ دیدار با معلمان و دانش آموزان