مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-05سياسي

صفر تا صد اقدامات ستاد اربعین در خوزستان


استاندار خوزستان در برنامه گفتگوی ویژه خبری از سیمای استانی اقدامات ستاد اربعین حسینی استان جهت خدمت رسانی و تسهیل تردد زائران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری از شبکه خوزستان در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اربعین حسینی استان خوزستان اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی مردم ولایتمدار و مومن خوزستان سخاوت، کرامت و مهمان نوازی خود را به نمایش گذاشتند و اکرام و اطعام زائران در این سطح گسترده به صورت مردمی انجام شد؛ البته دستگاه ها هم کمک داشتند اما حضور مردم جلوه ای بی نظیر از مراسم پیاده روی اربعین حسینی است.

در آن سوی مرز نیز مردم و دولت عراق این سخاوتمندی و کرامت را نسبت به زائران اربعین حسینی داشتند.

     وی افزود: در خوزستان حدود هزار موکب کار پذیرایی و خدمت رسانی به زائران را بر عهده داشتند و 72 موکب ایرانی نیز در شلمچه و شیب (چذابه) عراق مشغول این مهم هستند و روند تردد زائران روان و امن است.

   حسینی محراب گفت: توصیه ما به آن دسته از زائران عزیز که با خودروهای شخصی عازم این سفر شده اند این است که قبل از حرکت به شهرهای خود استراحت کافی داشته باشند تا خدای ناکرده شاهد حوادث تلخ نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد اقدامات ستاد اربعین در خوزستان

صفر تا صد اقدامات ستاد اربعین در خوزستان