مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-27سياسي

راهبرد دولت سیزدهم اشتغال پایدار و رشد تولید است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: راهبرد دولت سیزدهم در استان اردبیل پایداری اشتغال و پیش گیری از رکود یا تعطیلی در واحدهای تولیدی و پروژه های عمرانی است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان بعدازظهر امروز در مراسم گرامی داشت هفته دولت در شهرستان نمین اظهار کرد: صداقت، مسئله محوری و تلاش شبانه روزی از ویژگی دولت حاضر بوده و توانسته است با حل ریشه ای مشکلات، مسائل مختلف استان اردبیل را پیگیری کند.

وی افزود: حساسیت تیم دولت در استان اردبیل نسبت به پایداری اشتغال و پیش گیری از رکود یا تعطیلی در واحدهای تولیدی و پروژه های عمرانی به حدی است که تقریبا چالشی جدی در حوزه های مختلف کارگری و کارفرمایی نداشته ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: هفته دولت فرصتی مناسب و بی بدیل برای بیان دستاوردهای دولت در شهرستان ها است.

قاسمیان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی در کشور از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند که در سایه هماهنگی و هم افزایی می توانند سرعت حرکت و خدمت رسانی را تا حد رضایت کامل مردم، افزایش دهند.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری اردبیل به دنبال حل ریشه ای مسائل است، گفت: مسؤولان اگر روی علت مشکلات و مسائل متمرکز شوند، با کم ترین زحمت بیش ترین توفیقات را کسب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد دولت سیزدهم اشتغال پایدار و رشد تولید است

راهبرد دولت سیزدهم اشتغال پایدار و رشد تولید است