مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-09ورزشي

چهار مهاجم خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند/ تکرار ماجرا برای گلر


بازیکنانی که از سوی سرمربی پرسپولیس برای انجام مذاکرات و توافق به باشگاه معرفی شده بودند، به دلیل مشکلات مالی و نداشتن بودجه کافی با مسئولان باشگاه به توافق نرسیدند و به تیم دیگری پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باشگاه پرسپولیس هفته هاست به دنبال جذب یک مهاجم تاثیرگذار است تا بتواند مشکلات گلزنی اش را برای ادامه رقابتهای لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف کند اما هر چه بیشتر تلاش می کند کمتر نتیجه می گیرد و گزینه های آن به دلیل مشکلات مالی یکی - یکی منتفی می شوند و به تیم های دیگر می روند.

پس از آنکه گل محمدی گزینه برزیلی به باشگاه معرفی کرد و به دلیل رقم بالای یک میلیون و 300 هزار دلاری حضور وی در پرسپولیس منتفی شد، یک برزیلی دیگر مد نظر مسئولان باشگاه و کادر فنی قرار گرفت تا در صورت نهایی شدن به فهرست سرخپوشان اضافه شود.

با وجود این که مذاکرات بین طرفین به خوبی پیش رفت و ادمیلسون حاضر شد برای سال اول با رقم پیشنهادی سرخپوشان به این تیم بپیوندد اما زمانی که کار به مکتوب کردن توافقات رسید، باشگاه پرسپولیس نتوانست به تعهدات مالی به دلیل سقف داخلی بودجه اش عمل کند و حضور این بازیکن هم منتفی شد.

مهاجم دیگری که مد نظر سرخپوشان قرار گرفت تا به این تیم اضافه شود، سابقه بازی در تیم های جنوا و اینتر ایتالیا و لیگ عربستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار مهاجم خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند/ تکرار ماجرا برای گلر

چهار مهاجم خارجی پرسپولیس چگونه فراری شدند/ تکرار ماجرا برای گلر