مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:412023-08-24اجتماعي

محدودیت و ممنوعیت تردد از چهارم تا نهم شهریور در آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب آبراهه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به زمان بندی و مسیرهای برگزاری سی و ششمین دوره این تور بین المللی  دوچرخه سواری آذربایجان از هموطنان خواست تا تردد خود در این مسیرهای را مدیریت کنند و بین ساعات 0900 تا 1300 روزهای چهارم تا نهم شهریور ماه از تردد در مسیرهای برگزاری تور حدالامکان خودداری کرده و همراهی و همکاری را با عوامل اجرایی و راهنمایی و رانندگی برای برگزاری هرچه با شکوه این تور بین المللی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه این تور بین المللی سال هاست به عنوان یکی از نمادهای اشاعه فرهنگ غنی ایرانی مطرح است، افزود: با توجه به حضور رکابزان و عوامل اجرایی از اقصی نقاط دنیا در طول این تور، با برگزاری هرچه با شکوه و منظم این تور در واقعه فرهنگ اصیل ایران و ایرانی را به رخ تمام جهانیان خواهیم کشید.

  این مقام انتظامی افزود: برگزاری مرحله اول از سی وششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران -آذربایجان در روز شنبه چهارم شهریور در مسیر تبریز به کندوان به شرح ذیل اعمال محدودیت خواهد شد .

1-از ساعت 8.

30 تا 11 در مسیر تبریز به سهند و سهند به کندوان و برعکس اعمال محدودیت تردد خواهد شد و از این رو خواهشمندیم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت و ممنوعیت تردد از چهارم تا نهم شهریور در آذربایجان شرقی

محدودیت و ممنوعیت تردد از چهارم تا نهم شهریور در آذربایجان شرقی