مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-25سياسي

واکنش امام جمعه شبانکاره به هجمه علیه مدیرکل ارشاد بوشهر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یکی از مدیران انقلابی، مردمی، دلسوز، پیگیر و کوچک نفس هستند که طی این یک سال سه الی چهار بار به منطقه شبانکاره آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه های نماز جمعه این هفته شبانکاره ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: این هفته بهترین فرصت برای تبیین و تشریح خدمات نظام به مردم عزیز ایران اسلامی طی این یک سال گذشته است و تلاش ها، پیگیری ها و فعالیت های دولت مردمی ایران قوی آیت الله رییسی قابل تحسین و تقدیر می باشد.

   وی با بیان اینکه دیدار با سران کشورهای مختلف نشان از توانمندی و کار بلدی دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی است، گفت: اقدامات خوبی در حوزه داخلی  و ارتباطات خوبی در حوزه های بین المللی صورت گرفته است؛بعضی ها که خودشان در حوزه های بین المللی و حتی داخلی ناکارآمد و ناتوان بودند، به این دولت می گفتند شما زبان دنیا را بلد نیستید اما امروز می بینیم بر عکس شده است.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه بریکس سازمان همکاری شانگهای؛ ابَربلوک علیه نظم آمریکایی است و نظم جدیدی در جهان در حال شکل گرفتن است، ادامه داد: حالا دیدید چه کسی زبان دنیا را بلد نیست کسانی که کشور را رها کرده بودند و خودشان را در دامن غرب انداخته بودند که حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امام جمعه شبانکاره به هجمه علیه مدیرکل ارشاد بوشهر

واکنش امام جمعه شبانکاره به هجمه علیه مدیرکل ارشاد بوشهر