مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-19سياسي

پروژه آبرسانی ملکشاهی 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی با 76 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد.

- پرویز ناصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه در سال 92 آغاز شد اما به دلایل مختلف از جمله عدم تخصیص اعتبار به پروژه ای زمان بر تبدیل شد که با پیگیری های صورت گرفته و با عنایت ویژه رییس جمهور، جزء مصوبات سفر اول قرار گرفت.

وی گفت: در حال حاضر این پروژه از طریق قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه استان و انتخاب پیمانکار و تهیه و نصب تجهیزات الکتریکال و مکانیکال با پیشرفت فیزیکی76 درصد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد: این طرح شامل سه باب ایستگاه پمپاژ، یک واحد تصفیه خانه آب، 30 کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی 20 کیلو ولت، 9000 مترمکعب مخزن ذخیره آب و احداث 30 کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر 500 میلی متر است.

ناصری تاکید کرد: با راه اندازی تصفیه خانه آب شهر ارکواز ملکشاهی و ایستگاه های پمپاژ بیش از 155 لیتر در ثانیه آب سد ایلام تصفیه شده و به مخازن ذخیره بین راهی منتقل و از آنجا وارد مدار توزیع شهر ارکواز ملکشاهی و روستاهای اطراف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 112 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده، گفت: در تلاشیم در ماه های آینده این پروژه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی ملکشاهی 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه آبرسانی ملکشاهی 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد