مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-26اقتصادي

78 پروژه عمرانی و خدماتی در تیران و کرون افتتاح می شود


فرماندار تیران و کرون از افتتاح و بهره برداری 78 پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه گذاری بخش خصوصی هم زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون از افتتاح و بهره برداری 78 پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه گذاری بخش خصوصی هم زمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

علی محمدی کیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای افتتاح و بهره برداری از 78 پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی، شهری و سرمایه گذاری بخش خصوصی اعتباری بالغ بر 2 هزار و 283 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از میان این تعداد پروژه هفته دولت 15 مورد آن در حوزه روستایی و برای خدمت رسانی به مردم این بخش است، افزود: تقاطع غیرهم سطح ورودی شرقی تیران به عنوان پروژه شاخص مدیریت شهری تیران افتتاح خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون گفت: پروژه احداث پل و زیرگذرهای آن به صورت مشترک توسط شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می شود که تقاطع غیر هم سطح آن توسط مدیریت شهری احداث و مابقی توسط راهداری و حمل و نقل احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی به عنوان پیشران اقتصادی تیران و کرون مطرح است، تصریح کرد: بیشترین پروژه مورد بهره برداری در این شهرستان عمدتاً مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 پروژه عمرانی و خدماتی در تیران و کرون افتتاح می شود

78 پروژه عمرانی و خدماتی در تیران و کرون افتتاح می شود