مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-25سياسي

بزرگترین آزمون جذب نیروی بومی استان بوشهر برگزار می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: برای اولین بار بزرگترین آزمون استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش، اصغر جعفری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بندر دیر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: یکی از دلایل ماندگاری دولت شهیدان رجایی و باهنر در ذهن مردم، خدمت صادقانه و بی منت آنها بود و دولت مردمی ایرانی قوی آیت الله رییسی نیز همین خط مشی را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر افزود: امسال در هفته دولت هزار و 159 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 270 هزار میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن در استان بوشهر آغاز می شود.

وی بیان کرد: از این تعداد هزار و 76 پروژه عمرانی است که سهم شهرستان دیر 71 پروژه عمرانی و 4 پروژه اقتصادی است، همچنین از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال 340 پروژه فرهنگی افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

جعفری با اشاره به برگزاری آزمون مجتمع گاز پارس جنوبی در استان، بیان کرد: بزرگترین آزمون پذیرش صددرصد نیروهای بومی استان بوشهر در قالب پذیرش 858 نفر در 9 رشته در دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود و جوانان جویای کار استان از فردا می توانند ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین آزمون جذب نیروی بومی استان بوشهر برگزار می شود

بزرگترین آزمون جذب نیروی بومی استان بوشهر برگزار می شود