مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-26اقتصادي

هفته دولت 93 پروژه راهداری در فارس افتتاح می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: در هفته دولت، 93 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر1100 میلیارد تومان در نقاط مختلف این استان افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: در هفته دولت، 93 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر1100 میلیارد تومان در نقاط مختلف این استان افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

علیرضا راستیار امروز شنبه چهارم شهریور با اشاره به آغاز هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت مستمر در حال خدمات رسانی به هموطنان به ویژه کاربران جاده ای است، از این رو خدمت رسانی بی وقفه و با دقت از سمت فعالان این بخش را همواره شاهد هستیم.

او با بیان اینکه هفته دولت تبلور خدمت دستگاه های اجرایی به مردم است، افزود: در هفته دولت امسال 93 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان فارس با اعتباری بالغ بر 1100 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اینکه احداث و بهسازی راه های روستایی استان 47 طرح از پروژه های هفته دولت این اداره را به خود اختصاص داده است، گفت: هم چنین بهره برداری از 30 طرح در هفته دولت امسال در بخش بهسازی و روکش آسفالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت 93 پروژه راهداری در فارس افتتاح می شود

هفته دولت 93 پروژه راهداری در فارس افتتاح می شود