مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-29سياسي

فعالیت بیش از 2 هزار تعاونی در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: دو هزار و 600 تعاونی در این استان فعال هستند که با ایجاد شبکه و حلقه های زنجیره ای در حوزه های مختلف و جلب مشارکت های اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی در بازدید از شرکت تعاونی آریا شیمی زاهدان اظهار کرد: وزارت متبوع یکی از متولیان بخش تعاون است که وظیفه هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت های تعاونی را بر عهده دارد و بطور اخص می تواند با حمایت های لازم زمینه توسعه، گسترش و تقویت تعاونی ها در سطح ملی و جهانی را فراهم سازد.

وی افزود: دولت سیزدهم در راستای توجه و تقویت بخش تعاون، اواخر سال گذشته سند توسعه این بخش را به تصویب رساند و از سوی رییس جمهور ابلاغ شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: پیرو ابلاغ سند توسعه بخش تعاون به استان ها، تفاهم نامه ای بین معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری ها منعقد شد تا فرایند اجرای بندهای این سند در مناطق مختلف کشور بر اساس استفاده از مزیت های بومی هر منطقه عملیاتی شود.

سلامی با بیان اینکه حدود دو هزار و 600 تعاونی در سیستان و بلوچستان فعال هستند، اظهار کرد: تعاونی ها با ایجاد شبکه و حلقه های زنجیره ای در حوزه های مختلف و جلب مشارکت های اجتماعی، ظرفیت بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 2 هزار تعاونی در سیستان و بلوچستان

فعالیت بیش از 2 هزار تعاونی در سیستان و بلوچستان