مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-02پزشكي

1000میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بقیه الله کاشان لازم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان لازم است.

- کاشان - رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکورش ساکی پیش از ظهر شنبه در جمع با خبرنگاران با اشاره به اقدامات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: بیمارستان 350 تخت خوابی حضرت بقیه الله (عج) مهم ترین طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

وی ابراز داشت: هم اکنون 42 طرح عمرانی نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دست اجراست که بیمارستان بقیه الله (عج) کاشان و بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل از مهم ترین این طرح هاست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه بیمارستان بقیه الله (عج) کاشان تاکنون تنها 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 87 میلیارد تومان برای آن هزینه شده، افزود: برای تکمیل ساختمان این بیمارستان یک هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است و اگر مبلغ یادشده تأمین شود در مدت سه سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بقیه الله کاشان لازم است

1000میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بقیه الله کاشان لازم است