مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-03اجتماعي

اجرای پروژه مهر بانشاط در 68 مدرسه استثنایی کردستان


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: پروژه مهر با شعار دانش آموز بانشاط، مدرسه پویا با توسعه عدالت آموزشی ومشارکت اولیا در 68 (کد) مدرسه مستقل وضمیمه شهری وروستاییاستان در حال اجرا است.

- طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اینکه پروژه مهر یکی از دستاوردهای مهم در برنامه های آموزش وپرورش است، اظهار کرد: این پروژه با ابلاغ شیوه نامه و ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده است و هم اکنون در حال انجام است.

محمدی پروژه مهر را اقدامی در جهت شاداب سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست و افزود: پروژه مهر با هدف سامان دهی و آماده سازی امکانات و وسایل آموزشی، توسعه شایستگی های معلمان ،ساماندهی مطلوب و توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه ریزی جهت ثبت، سفارش و توزیع کتب درسی و سنجش نوآموزان در حال اجرا است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کار آمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی برای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی عنوان کرد و گفت: مدیران مدارس نقش محوری در جلب مشارکت سایر ارگان ها برای همکاری بیشتر با مدارس و اجرای بهتر پروژه مهر در حوزه های مختلف آموزشی، اجتماعی و فرهنگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه مهر بانشاط در 68 مدرسه استثنایی کردستان

اجرای پروژه مهر بانشاط در 68 مدرسه استثنایی کردستان