مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-09سياسي

سهمیه 1200 نفری خراسان جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری


سهمیه ای که برای استان پیش بینی شده 1200 نفر بوده که در قالب 32 دستگاه اتوبوس از 11 شهرستان استان فردا ظهر برای این سفر به تهران اعزام می شوند.

- علی فاضلی فرد در گفت وگو با دیدار کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی، مردمی ولایتمدار بوده و سال ها در انتظار این فرصت بودند، یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری هایی که از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر درخواست مردم استان برای دیدار با رهبری این امر برخی از هم استانی ها محقق خواهد شد.

فرماندار بیرجند گفت: تعدادی از مردم خراسان جنوبی به همراه برخی از مردم سیستان و بلوچستان روز دوشنبه مصادف با 20 شهریورماه با رهبری دیدار می کنند.

فاضلی فرد یادآور شد: سهمیه ای که برای استان پیش بینی شده یک هزار و 200 نفر بوده که در قالب 32 دستگاه اتوبوس از 11 شهرستان استان فردا ظهر برای این سفر به تهران اعزام می شوند.

وی بیان کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته افرادی که برای این سفر اعزام می شوند نماز مغرب و عشا را در خور بیابانک توقف و برای اقامه نماز صبح در حرم مطهر امام خواهند بود و بعد از زیارت و استراحت ساعت 7 صبح به محل دیدار با رهبری مستقر می شوند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه از آنجایی که مردم خراسان جنوبی برای این دیدار بسیار مشتاق بودند ولی سهمیه محدود می باشد بنابراین تنها تعدادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 1200 نفری خراسان جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری

سهمیه 1200 نفری خراسان جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری