موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 07:512023-09-18سياسي

گلایه کرمانشاهی ها از افزایش چند برابری قبض آب و پاسخ مسؤول مربوطه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، افزایش چند برابری قبض آب نسبت به ماه قبل موضوعی است که موجب نگرانی و گلایه شهروندان کرمانشاهی شده و این سؤال را مطرح می کنند که علت این موضوع چیست؟ و آیا تعرفه ها افزایش یافته است؟.

رضا داودی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این رابطه، اظهار کرد: علاوه بر حضور همکاران در محل برای قرائت کنتور، قرائت ها به صورت سیستمی هم ثبت می شود و برخی از اصلاحات در این خصوص براساس میانگین دوره های گذشته است.

وی ادامه داد: برای محاسبه آب طبقات مصرف داریم، اگر مقدار مصرف آب شهروندی مطابق الگوی مصرف استاندارد آب باشد، آب بها طبق تعرفه همیشگی حساب می شود؛ اما اگر میزان مصرف آب از الگوی استاندارد بیشتر شود، آب بها شامل جریمه هم می شود که این جریمه طبقاتی دارد؛ یعنی هر چقدر بیشتر از آن میزان معین آب مصرف شود، جریمه بیشتری شامل حال آن فرد می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صدور قبض ها در فصل تابستان،  شامل ضرایب فصلی و افزایش آب بها می شود، اگر مشترکی پرمصرف باشد تصاعدی و ضریب تابستانی اعمال می شود.

همین سبب می شود که مشترکین در این فصل ملموس تر قبوض آب بها را ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه کرمانشاهی ها از افزایش چند برابری قبض آب و پاسخ مسؤول مربوطه

گلایه کرمانشاهی ها از افزایش چند برابری قبض آب و پاسخ مسؤول مربوطه