مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-26سياسي

وضعیت آموزش امنیت سایبری در کشور بررسی می شود


معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزگرد «ظرفیت سازی و توسعه نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در کشور» در کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران برگزار خواهد شد.

- معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزگرد ظرفیت سازی و توسعه نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در کشور در کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران برگزار خواهد شد.

محمد حسام تدین، معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری پروژه ملی ظرفیت سازی و تربیت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کشور ما به عنوان بخشی از جامعه بزرگ بهره مند از فضای مجازی و اینترنت با معضلات و مشکلات متعددی در آگاهی رسانی امنیت سایبری و نیز آموزش و نگهداشت نیروی انسانی خبره در این حوزه مواجه شده است افزود: با رصد تحولات جهانی درمی یابیم که نیاز به آگاهی رسانی عمومی، دانش امنیت سایبری و ظرفیت سازی نیروهای خبره در اولویت های اصلی حفظ امنیت سایبری کشورهای پیشرو قرار گرفته است.

وی افزود: مزید بر همه این موارد، شکاف زیاد در تربیت و به کارگیری نیروهای خبره امنیت سایبری در جهان و خصوصاً کشورهای پیشرفته موجب رشد مهاجرت متخصصین امنیت اطلاعات و ارتباطات از نقاط مختلف دنیا مانند ایران به این کشورها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آموزش امنیت سایبری در کشور بررسی می شود

وضعیت آموزش امنیت سایبری در کشور بررسی می شود