مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 07:502023-09-18اجتماعي

حضور بیش از 200 دانشجوی جهادگر در کرانی بیجار


اردوی جهادی با حضور بیش از 200 دانشجوی جهادگر و با هدف ارائه خدمت بی منت و کمک به کاهش محرومیت در بخش کرانی بیجار برگزار شد.

- مفاخری: *عهد خدمت با خلوص نیت برای رفع محرومیت از چهره بیجار * به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار سال ها از جنگ می گذرد اما جهاد همچنان ادامه دارد و گروه های جهادی همچون دوران دفاع مقدس با خلوص نیت و جانانه به میدان آمده اند، اما نه برای جنگ، بلکه برای خدمت و رفع محرومیت از چهره وطن آمده اند.

برخی از مناطق ایران همچون روستاهای بخش کرانی شهرستان بیجار به واسطه نامهربانی های روزگار سال هاست غبار محرومیت بر چهره آنها نشسته و جهادگران آمده اند تا محرومیت را از رخ مناطق زیبای بیجار گروس بزدایند.

سال های متمادی است عطر و بوی جهاد با حضور اعضای اردوهای جهادی در کوچه پس کوچه های مناطق محروم بام ایران آکنده است و جهادگران بسیجی در تمامی فصول سال در قالب گروه های جهادی مختلف از جمله پزشکی، فرهنگی، عمرانی، دامپزشکی و … مشغول ارائه خدمت هستند.

خدمت بی منت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی کانون بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه بیجار با همراهی بسیج دانشجویی و قرارگاه دانشجویی عهد خدمت بسته اند تا به مدت یک هفته در مناطق محروم اقدام به ارائه خدمت در 7 عرصه پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 200 دانشجوی جهادگر در کرانی بیجار

حضور بیش از 200 دانشجوی جهادگر در کرانی بیجار