مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-31سياسي

مترو کرج دهه فجر به مترو تهران متصل می شود


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از ایستگاه قطار شهری رجایی شهر که روز پنجشنبه 9 شهریورماه ضمن تبریک هفته گرامیداشت دولت، تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه، افزود: پروژه قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره است.

عبداللهی گفت: امید است در این دوره از فعالیت شورای شهر کرج، شاهد تحولات بزرگی در مدیریت شهر کرج باشیم و تمامی پروژه های مغفول و باقی مانده محقق شوند.

وی افزود: اراده دولت مردمی سیزدهم بر این است که عقب ماندگی را جبران کنند و بسترهایی توسعه، پیشرفت و رضایتمندی مردم را فراهم کند.

استاندار البرز گفت: ظرف ماه های اخیر اقدامات و برنامه های ویژه ای در راستای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان به ثمر نشسته و مردم شاهد پیشرفت ها هستند.

وی افزود: در جبهه های مختلف در حال تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی حاکم، بتوانیم برنامه های بزرگی را اجرایی و عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو کرج دهه فجر به مترو تهران متصل می شود

مترو کرج دهه فجر به مترو تهران متصل می شود