مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-25سياسي

رییس کل دادگستری: اقدامات زیربنایی مهم در هرمزگان در حال انجام است


استاندار هرمزگان همیشه در صحنه حاضر بوده و در مباحث مختلف از جمله بحث قاچاق سوخت محکم ایستاد و زمینه ساز اتفاقات خوبی در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز در دیدار با استاندار هرمزگان ضمن تبریک هفته دولت افزود: عزم همه ارکان نظام برای خدمات رسانی به مردم جزم است و با وجود تمام دشمنی ها و کارشکنی ها، قوای سه گانه بدون توسل به اقدامات نمایشی و فضاسازی به دنبال راه افتادن کار مردم و حل چالش ها هستند.

وی تاکید کرد: استاندار هرمزگان طی 2 سال گذشته در تعامل با دستگاه قضایی زمینه ساز اقدامات بسیار مهم و زیر بنایی برای توسعه استان بوده است که نتایج آن در سالیان آینده خود را نشان خواهد داد و نماینده عالی دولت در استان با تمام توان در میدان بوده و کارهای بزرگی انجام داده که قابل تقدیر است.

قهرمانی خاطر نشان کرد: استاندار هرمزگان همیشه در صحنه حاضر بوده و در مباحث مختلف از جمله بحث قاچاق سوخت محکم ایستاد و زمینه ساز اتفاقات خوبی در این حوزه شد.

روحیه تعامل استاندار با دستگاه قضایی قابل تقدیر است رییس کل دادگستری هرمزگان یادآور شد: روحیه تعامل و همکاری استاندار با دستگاه قضایی قابل تقدیر است و در این مدت چالشی میان دو قوه وجود نداشته و همواره تلاش شده با نگاه تعاملی مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری: اقدامات زیربنایی مهم در هرمزگان در حال انجام است

رییس کل دادگستری: اقدامات زیربنایی مهم در هرمزگان در حال انجام است