مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:352023-08-27سياسي

دو هزار و 543 واحد مسکن در خراسان شمالی افتتاح می شود


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح 2543 واحد مسکن با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خراسان شمالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح 2543 واحد مسکن با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در خراسان شمالی خبر داد.

سیدعلی میرکریمی در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: در چهارمین روز از هفته دولت و به صورت ویدئو کنفرانسی، افتتاح همزمان 2543 واحد مسکن با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و وزیر راه و شهرسازی در روز یکشنبه 5 شهریور سال جاری در خراسان شمالی انجام خواهد شد.

وی گفت: تعداد 2543 واحد مسکن شامل مسکن شهری، مسکن مهر، نوسازی مسکن در بافت فرسوده، خودمالکی، گروه های ساخت و مسکن روستایی در سطح استان خراسان شمالی می باشد.

میرکریمی افزود: در خراسان شمالی بیش از 20 هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است که از این تعداد بیش از 11 هزار واحد در نقاط شهری و بیش از 9 هزار واحد در روستاها قرار دارد.

وی به موضوع سهمیه مسکن استان اشاره کرد و ادامه داد: طی چهار سال در خراسان شمالی باید حدود 46 هزار واحد مسکن شهری و روستایی احداث شود که طی یکسال 12 هزار واحد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار و 543 واحد مسکن در خراسان شمالی افتتاح می شود

دو هزار و 543 واحد مسکن در خراسان شمالی افتتاح می شود