مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 21:152023-08-31اجتماعي

مترو کرج از رکود خارج شده است


با افتتاح ایستگاه شهید سلطانی تا پایان امسال تعداد ایستگاه های فعال خط 2 قطار شهری کرج به چهار ایستگاه و طول مسیر ریلی فعال این خط به بیش از 10 کیلومتر می رسد.

- ایسنا/البرز مدیر خط 2 قطار شهری کرج گفت: با افتتاح ایستگاه شهید سلطانی تا پایان امسال تعداد ایستگاه های فعال خط 2 قطار شهری کرج به چهار ایستگاه و طول مسیر ریلی فعال این خط به بیش از 10 کیلومتر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد رستمی روز پنجشنبه 9 شهریور در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو رجایی شهر اظهار کرد: حمایت، همراهی و همدلی بین استاندارالبرز، مجموعه مدیریت شهری و شرکت سابیر، پروژه مترو کرج را از رکود اجرایی خارج کرده است.

وی در ادامه طولانی شدن روند ساخت این خط ریلی را ناشی از تحریم های ظالمانه در بخش تحقق فاینانس، کمبود منابع مالی و پاره ای اختلافات بین کارفرما و شرکت پیمانکاری پروژه در سال 94 دانست و گفت: این مشکلات سبب شد تا پروژه به مدت پنج سال متوقف شود که از مردم کرج پوزش می طلبیم.

رستمی با اشاره به استقرار دولت سیزدهم و شورای ششم و تغییر رویکردها در بخش قطار شهری کرج گفت: با حمایت استاندار البرز و شورای ششم کرج از سال 1401 شاهد تحولی شگرف در ساخت این پروژه عظیم هستیم که نتیجه آن دراسفند ماه سال گذشته با افتتاح 6 کیلومتر بین ایستگاه های گلشهر تا چهار راه طالقانی کرج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو کرج از رکود خارج شده است

مترو کرج از رکود خارج شده است