مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-30سياسي

مستمری مددجویان در دولت سیزدهم 87 درصد افزایش یافته است


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون مستمری مددجویان کمیته امداد 87 درصد افزایش یافته است.

- علیرضا حسین نژاد همزمان با هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دولت که مدیران تراز انقلاب هستند را گرامی می داریم و امیدواریم در مسیر این شهدای والامقام بتوانیم خادمان شایسته برای جامعه بزرگ امداد استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال دولت سیزدهم اقدامات شایسته و حمایت های همه جانبه از گروه های آُسیب پذیر جامعه انجام شده تا ما بتوانیم در کنار خیرین ارتقای شاخص های معیشتی خانواده های نیازمند را شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یکی از خدماتی که شهید رجایی بنیانگذار آن در حمایت از محرومان بود بحث دستگیری از سالمندان در مناطق روستایی و محروم است که به نیت خالص این حرکت شروع شده و امروز ثمره و نتیجه آن را در قالب اقدامات مؤثر و شایسته در بهبود معیشت این اقشار شاهدیم.

حسین نژاد افزود: در دو سال گذشته از استقرار دولت سیزدهم مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد 87 درصد افزایش یافته و رقم مناسب پرداختی را به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شاهدیم.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل برای 43 هزار و 400 خانوار کمیته امداد ماهانه بیش از 43 میلیارد تومان مستمری پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری مددجویان در دولت سیزدهم 87 درصد افزایش یافته است

مستمری مددجویان در دولت سیزدهم 87 درصد افزایش یافته است