مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-04اقتصادي

صنایع ناسازگار با مراکز مسکونی باید جابه جا شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با تاکید بر انتقال صنایع ناسازگار با مراکز مسکونی گفت: البته این کار نیازمند مطالعه کارشناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا یافتیان ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: شرکت تولید محصولات لبنی در زنجان با محصولات سلامت محور نقش جدی در استان و کشور بازی می کند؛ چراکه حذف این محصولات از سبد خانوار می تواند تبعات ناخوشایندی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه توانسته با نزدیک شدن به استانداردهای محیط زیست به کار خود ادامه دهد، ابراز کرد: ما به شهروندانی که ضوابط زیست محیطی را رعایت می کنند مفتخر هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه تولیدات صنایع شیر بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: هر فعالیت صنعتی مشکلات زیست محیطی هم دارم و مولفه های تاثیرگذار بر محیط زیست فعال می شود که البته پساب این صنایع باید کنترل شده باشد.

وی ادامه داد: آب ماست یکی از پساب های تولید محصولات لبنی بود که این شرکت توانسته با دریافت گواهی دانش بنیانی در فرآوری آب ماست فعالیت کند و آسیب به چرخه محیط زیست را کاهش دهد.

یافتیان احداث تصفیه خانه را یکی از واحدهای مهم در همه صنایع دانست و گفت: اگر این واحد درست کار نکند منجر به تهدیدات زیست محیطی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع ناسازگار با مراکز مسکونی باید جابه جا شود

صنایع ناسازگار با مراکز مسکونی باید جابه جا شود