مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 06:152023-08-29سياسي

نقش مهم بسیج کارمندان در شناسایی و تربیت مدیران جهادی و تحقق دولت اسلامی


مسوول ستاد اقشار بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از ملزومات تحقق دولت اسلامی وجود نیروهای جهادی، پر تلاش، متخصص، توانمند و سالم است که بسیج کارمندان در شناسایی و تربیت چنین نیروهایی نقش بسیار مهمی دارد.

- فریبرز حاتمی مسوول ستاد بسیج اقشار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت وگو با خبرنگار ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارمندان و هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: از ملزومات تحقق دولت اسلامی وجود نیروهای جهادی، سالم، پر تلاش، متخصص، توانمند و پابه کار در دستگاه ها و ادارات است که در این راستا بسیج کارمندان نقش بسیار مهمی داشته و می تواند در تربیت و شناسایی این نیروها نقش آفرین باشد تا شاهد تحقق دولت اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

وی از بسیج کارمندان با عنوان بسیج مادر یاد کرد و گفت: بسیج کارمندان به لحاظ جامعه هدف از نظر تعداد و ساختار فراتر از سایر اقشار است و جامعیت بالایی نیز دارد.

همچنین لحاظ نام اداری دارای گستردگی بیشتری است و لذا تأثیرگذاری زیادی نیز در جامعه و اهداف مد نظر که به آن اشاره شد، دارد.

مسوول ستاد اقشار بسیج سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان با اشاره به ماموریت های گسترده بسیج کارمندان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های این سازمان تشخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم بسیج کارمندان در شناسایی و تربیت مدیران جهادی و تحقق دولت اسلامی

نقش مهم بسیج کارمندان در شناسایی و تربیت مدیران جهادی و تحقق دولت اسلامی