مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-16سياسي

تدارکات پذیرایی روزانه 11 هزار زائر رضوی در خراسان شمالی


بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، موکب های تدارک دیده شده برای ایام شهادت امام رضا(ع) به صورت روزانه آمادگی پذیرایی از 11 هزار نفر زائر را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اوقاف خراسان شمالی، حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف خراسان شمالی در دررابطه با موکب های تدارک دیده شده برای زائران پیاده عبوری از خراسان شمالی به خراسان رضوی اظهار کرد: هر ساله بعد از اتمام اربعین حسینی، زائرانی که تمایل به زیارت مرقد امام رضا (ع) را در ایام شهادتش دارند، قدم در این مسیر می گذارند.

وی با اشاره به اینکه هشت موکب آستان مقدس امامزادگان جهت ارائه خدمات به زائران پیاده در استان تدارک دیده شده است، گفت: دو موکب در مانه و سملقان، دو موکب در بجنورد، دو موکب در شیروان و یک موکب در فاروج آماده شده است.

مدیرکل اوقاف خراسان شمالی با بیان اینکه به دلیل اینکه در آستانه روز شهادت قرار داریم، موکب شهر آشخانه به کارش پایان داده است، افزود: زائرانی که قصد عبور از این مسیر را داشتند، تاکنون این شهرستان را پشت سر گذاشته اند.

 وی اضافه کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته، تمام مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها در بین راه و شهرها برای محل اسکان زائران پیاده در نظر گرفته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارکات پذیرایی روزانه 11 هزار زائر رضوی در خراسان شمالی

تدارکات پذیرایی روزانه 11 هزار زائر رضوی در خراسان شمالی