مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-31سياسي

تاکید مخبر بر خدمت رسانی دستگاه ها به زائران امام رضا در دهه پایانی ماه صفر


جلسه کارگروه ملی زیارت به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و تمهیدات لازم برای میزبانی از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر به تصویب رسید.

- در جلسه کارگروه ملی زیارت به ریاست معاون اول رییس جمهور مطرح شد تاکید مخبر بر خدمت رسانی دستگاه ها به زائران امام رضا در دهه پایانی ماه صفر جلسه کارگروه ملی زیارت به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و تمهیدات لازم برای میزبانی از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر لزوم تلاش مجدانه و اهتمام ویژه تمامی دستگاه های ذیربط برای تجهیز امکانات و تدارکات جهت خدمت به زائران حرم حضرت رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور گفت: با توجه به اینکه امسال دهه پایانی ماه صفر و پیک سفرهای زیارتی به مشهد مقدس با تعطیلات تابستانی مدارس و دانشگاه ها مصادف شده و از سوی دیگر با محدودیت های کرونایی نیز مواجه نیستیم، پیش بینی می شود جمعیت زوار امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر نسبت به چند سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد که لازم است همه ظرفیت ها و امکانات برای پذیرایی و میزبانی از زائران بسیج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مخبر بر خدمت رسانی دستگاه ها به زائران امام رضا در دهه پایانی ماه صفر

تاکید مخبر بر خدمت رسانی دستگاه ها به زائران امام رضا در دهه پایانی ماه صفر