مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26اقتصادي

افزایش اعتبارات عمرانی در استان سمنان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان از افزایش مطلوب اعتبارات عمرانی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا دیانی، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به افزایش مطلوب اعتبارات عمرانی در این استان اظهار کرد: اعتبارات عمرانی استان سمنان افزایش خوبی یافته و هم اکنون مجموع اعتبارات استانی ملی و اسناد خزانه برای استان سمنان 20 هزار میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه مجموع این اعتبارات باید تا انتهای شهریورماه جذب شود، گفت: هم اکنون 30 درصد از جذب این اعتبار باقی مانده که با جدیت مدیران دستگاه های اجرایی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در دست جذب است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به شرایط خیلی دشوار جذب اعتبارات عمرانی در سال 1400 بیان کرد: نرخ تورم بالا است و این امر بسیاری از پروژه ها را با مشکل مواجه کرده و شاهد افزایش روزافزون قیمت ها هستیم و از این رو پیمانکاران در انجام امور خود و پیمان ها دچار مشکلات زیادی می شوند.

دیانی با بیان اینکه افزایش قیمت ها رغبت پیمانکاران را برای پذیرش پیمان ها کاهش داده است ،گفت: در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان برای انجام یک پیمان مجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات عمرانی در استان سمنان

افزایش اعتبارات عمرانی در استان سمنان