مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-10ورزشي

آخرین وضعیت «لایسنس» ژیمناستکاران ایران برای بازی های آسیایی


به دنبال تعامل و همکاری رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک، به زودی مجوز لازم برای «لایسنس» دو نماینده این رشته در بازی های آسیایی صادر می شود.

- به دنبال تعامل و همکاری رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک، به زودی مجوز لازم برای لایسنس دو نماینده این رشته در بازی های آسیایی صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه بازی های آسیایی هانگژو اصلی ترین چالش تیم ملی ژیمناستیک ایران، لایسنس مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد است که دو نماینده ایران در این بازی ها هستند.

اعتبار لایسنس این دو ورزشکار اعزامی به هانگژو به پایان رسیده است و از طرفی فدراسیون جهانی ژیمناستیک، انتخابات فدراسیون ایران را هنوز به رسمیت نشناخته و همچنان زهرا اینچه درگاهی را به عنوان رییس این فدراسیون قبول دارد.

همین مسئله به چالش اساسی پیرامون نمایندگان اعزامی ژیمناستیک به بازی های آسیایی تبدیل شده چرا که اقدامات فدراسیون برای صدور مجوز لایسنس این دو ورزشکار تا به امروز به جایی نرسیده است.

مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد در مسابقات یونیورسیاد هم با وجود اینکه اعزام شده بودند اما به خاطر پایان اعتبار لایسنس خود نتوانستند مسابقه بدهند.

در همین راستا هفته گذشته بالاخره رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک از موضع خود کوتاه آمد و با حضور در کمیته ملی المپیک، پیگیر وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت «لایسنس» ژیمناستکاران ایران برای بازی های آسیایی

آخرین وضعیت «لایسنس» ژیمناستکاران ایران برای بازی های آسیایی