مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:532023-09-20اجتماعي

آموزش «والدگری در عصر دیجیتال» به اولیای دانش آموز پایه اولی


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از آموزش 120 هزار اولیاء دانش آموزان پایه اول در شهر تهران خبر داد و گفت: آموزش خانواده و والدگری در عصر دیجیتال را تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهیم داد.

- آموزش والدگری در عصر دیجیتال به اولیای دانش آموز پایه اولی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از آموزش 120 هزار اولیاء دانش آموزان پایه اول در شهر تهران خبر داد و گفت: آموزش خانواده و والدگری در عصر دیجیتال را تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کریمیان در آیین جشن شکوفه های دبستان دخترانه مردانی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و برخی از معاونان این وزارتخانه امروز برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش شهر تهران در معاونت ابتدایی فعالیت های متنوع و فاخری را انجام داده است.

وی ادامه داد: برخی ابتکارات و خلاقیت ها و نوآوری ها در معاونت ابتدایی شهر تهران به عنوان الگو برای استانهای دیگر در حال اجراست، از جمله اینکه همایش بازی و یادگیری به عنوان کاری جدید و نو انجام شد.

کریمیان با بیان اینکه سال قبل آموزش اولیاء را در دستور کار داشتیم و بیش از 120 هزار اولیای دانش آموز پایه اول را آموزش دادیم، افزود:چهار محور عدالت محوری، مخاطب محوری، مشارکت پذیری و آینده پژوهشی در معاونت ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران مد نظر ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «والدگری در عصر دیجیتال» به اولیای دانش آموز پایه اولی

آموزش «والدگری در عصر دیجیتال» به اولیای دانش آموز پایه اولی