مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-19سياسي

واکنش دفتر احمدی نژاد به تحریم او توسط آمریکا


دفتر احمدی نژاد در واکنش به تحریم او توسط آمریکا نوشت: اقدام بایدن ظلم فاحش است و دون شان ملت آمریکاست و این امر محصول توافق پشت صحنه برخی از سیاسیون آمریکا و ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل  از کانال دولت بهار، بیانیه دفتر محمود احمدی نژاد در پی بیانیه رییس جمهور آمریکا بدین شرح است: بیانیه اخیر جناب آقای جو بایدن رییس جمهور محترم آمریکا و اقدام غیراخلاقی و غیرمنصفانه ایشان در انتساب یک اتهام ضد انسانی به جناب آقای دکتر احمدی نژاد که افتخار دارد عمر خود را وقف گسترش اندیشه های بشر دوستانه کرده است، مایه تعجب مردم ایران، آمریکا و جهان گردید.

هرچند ادعای سخیف ایشان به دلیل مغایرت آشکار با ارزش های پذیرفته شده انسانی و موازین حقوقی بین المللی و نداشتن وجاهت نزد افکار عمومی جهانی و به ویژه در پیشگاه ملت بزرگ ایران، ارزش پاسخگویی ندارد، لکن به دلیل مطرح بودن جان یک شهروند محترم آمریکایی و لزوم پیگیری واقعی و جدی و غیر نمایشی سرنوشت او، لازم است بر موضع قاطع جناب آقای دکتر احمدی نژاد در محکومیت هر نوع تعرض به جان، مال و حیثیت آحاد انسان ها و نقض سطوح مختلف حقوق فردی و جمعی آنها یک بار دیگر تاکید گردد.

اقدام جناب آقای جو بایدن یک ظلم فاحش است و از آن جهت که از سوی رییس جمهور کشور بزرگ آمریکا صورت گرفته، مایه اعجاب مضاعف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر احمدی نژاد به تحریم او توسط آمریکا

واکنش دفتر احمدی نژاد به تحریم او توسط آمریکا