مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-08بين الملل

رییس جمهور ونزوئلا امروز به چین سفر می کند


«نیکلاس مادورو» امروز جمعه سفر خود را به چین که نخستین سفر وی از سال 2018 به این کشور است و تا 14 سپتامبر ادامه خواهد داشت، آغاز می کند.

- نیکلاس مادورو امروز جمعه سفر خود را به چین که نخستین سفر وی از سال 2018 به این کشور است و تا 14 سپتامبر ادامه خواهد داشت، آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا امروز جمعه سفر خود را به چین آغاز خواهد کرد که نخستین سفر وی از سال 2018 به این کشور است.

هوآ چونیینگ سخنگوی این وزارتخانه طی سخنانی گفت که مادورو به دعوت شیء جین پینگ رییس جمهور چین، از 8 تا 14 سپتامبر به چین سفر خواهد کرد.

آخرین سفر رییس جمهور ونزوئلا به پکن در سال 2018 در قالب دهمین سفر او به چین صورت گرفت، در حالی که جین پینگ در سال 2014 از ونزوئلا دیدن کرد.

دلسی رودریگز معاون رییس جمهور ونزوئلا نیز این هفته از شانگهای و پکن بازدید کرد و با وانگ یی وزیر امور خارجه چین دیدار کرد.

وانگ یی در این دیدار گفت که چین و ونزوئلا یک دوستی تزلزل ناپذیر برقرار کرده اند و چین قاطعانه از ونزوئلا در حفاظت از استقلال و عزت ملی خود حمایت می کند.

چین روابط نزدیکی با مادورو دارد و این کشور یکی از وام دهندگان اصلی به ونزوئلا است که تولید ناخالص داخلی آن طی ده سال اخیر تحت تأثیر بحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ونزوئلا امروز به چین سفر می کند

رییس جمهور ونزوئلا امروز به چین سفر می کند