مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-26اقتصادي

316 پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 316 پرونده برای مشاوران املاک متخلف در استان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام جباری با بیان اینکه بازدید و بازرسی از مشاوران و بنگاه های املاک برای جلوگیری از تخلفات احتمالی است، اظهار کرد: این بازرسی ها در فصل تابستان همزمان با افزایش جابه جایی ها شدت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مشاوران املاک در وضعیت بازار مسکن بسیار اثرگذار هستند، افزود: بازرسی های مستمر از مشاورین املاک ادامه دارد تا از این طریق، شاهد کاهش التهاب های پیش آمده در بازار مسکن خوزستان باشیم معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان ادامه داد: گشت های مشترک بازرسی از مشاوران املاک توسط بازرسان ادارات کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، اماکن و اتحادیه مسکن در 2 نوبت صبح و عصر انجام می شود.

وی، عمده تخلفات صورت گرفته توسط مشاورین املاک را درج نکردن نرخنامه، ارائه نشدن صورت حساب دقیق به مشتری، گران فروشی در معاملات، نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن سایر ضوابط و مقررات مربوطه در حوزه مسکن و معاملات نظام صنفی اعلام کرد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

316 پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد

316 پرونده تخلف برای مشاوران املاک خوزستان تشکیل شد