مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-19سياسي

وجود مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان زنجان جدی است


نیازمند ورود جدی با اقدامات پیشگیرانه با نظارت و بازرسی از تعاونی های استان زنجان هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نیازمند ورود جدی با اقدامات پیشگیرانه با نظارت و بازرسی از تعاونی های استان زنجان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: همه ما معتقد بر این موضوع مهم هستیم که در انجام مسئولیت ها و وظایف توجه به پیشگیری امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و معضلات در حوزه های مختلف بر اساس گزارش اعضای ستاد افزود: انجام وظیفه توسط مسئولان با اتکاء به ایمان و عمل توفیقات خوبی خواهد داشت، چرا که مسئولیت ها امانت الهی است.

رییس کل دادگستری زنجان با تاکید بر گزارش مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان در خصوص وجود مشکلات و معضلات در برخی تعاونی های مسکن استان زنجان، اظهار کرد: مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان جدی است و نیازمند اقدامات پیشگیرانه و بازرسی دقیق و مستمر از تعاونی های مسکن است؛ زیرا در صورت عدم نظارت بر تعاونی ها دستگاه قضایی با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام فرجی برحق با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآماری نماینده فرماندهی انتظامی استان درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان زنجان جدی است

وجود مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان زنجان جدی است