مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-20پزشكي

ضبط و معدوم سازی تعداد 522 ویال واکسن تاریخ مصرف گذشته دامپزشکی


رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان از ضبط و معدوم سازی تعداد 522 ویال واکسن تاریخ منقضی شده از شرکت های پخش استان با همکاری این واحدها خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان از ضبط و معدوم سازی تعداد 522 ویال واکسن تاریخ منقضی شده از شرکت های پخش استان با همکاری این واحدها خبر داد.

دکتر فاطمه یوسف نسب در گفت وگو با ایسنا گفت: در راستای نظارت بر پخش و توزیع دارو و واکسن های دامپزشکی در استان، مراکز پخش و توزیع بصورت مستمر توسط کارشناسان اداره تشخیص و درمان مورد بازدید فنی قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: در بازدید فنی که از شرکت های پخش استان انجام شد، تعداد 522 ویال واکسن تاریخ منقضی شده (تعداد 145 ویال واکسن های دام و تعداد 377 ویال واکسن های طیور) با همکاری این شرکت ها ضبط و برابر دستوالعمل های سازمان دامپزشکی کشور نسبت به معدوم سازی آنها اقدام گردید.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان 3 شرکت پخش استانی دارو و واکسن های دامپزشکی و یک شعبه ی شرکت پخش دارو و واکسن های دامپزشکی وجود دارد که بصورت مستمر و ماهیانه توسط کارشناسان واحد دارو و درمان از لحاظ دمای محیط و یخچال، تهویه ی هوا، تاریخ مصرف اقلام، چیدمان اقلام و سایر شرایط نگهداری و توزیع اقلام دارویی و واکسن های دامپزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و معدوم سازی تعداد 522 ویال واکسن تاریخ مصرف گذشته دامپزشکی

ضبط و معدوم سازی تعداد 522 ویال واکسن تاریخ مصرف گذشته دامپزشکی